niedziela, 15 czerwca 2014

TK Maxx

Na fali dzisiejszych zakupów postanowiłam dopisać nowy sklep do mojej listy. Nie żebym go dzisiaj poznała, ale po raz pierwszy było tyle pięknych rzeczy, że aż muszę o nim  napisać.

TK Maxx to sieć sklepów, oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% taniej od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach. W odróżnieniu od innych sklepów, które zaopatrują się w dostawy kilka razy do roku, TK Maxx uzupełnia asortyment aż kilka razy w tygodniu. Dzieje się to za sprawą kupców, którzy codziennie dokonują zakupu najwyższej jakości produktów z aktualnych kolekcji projektantów na całym świecie. Tylko niewielki procent nabywanych artykułów pochodzi z minionych kolekcji.

TK Maxx jest marką grupy TJX Europe, wchodzącej w skład TJX Companies, Inc.

Strona internetowa sklepu: www.tkmaxx.pl


Wiele osób uważa, że TK Maxx to tylko ubrania. Prawda jest taka, że w TK Maxx można kupić naprawdę odjechane dodatki do domu, super marek po naprawdę dobrych cenach!

Zobaczcie choćby to:






Zapachowe saszetki są właściwie wszędzie, ale widzieliście kiedyś tak pięknie zapakowane? A jak pachną! Wzięłam dwie paczki :)




Kupiłam też dwa zeszyty pięknych papierów. Jeden firmy Studio Calico a drugi me&my BIG ideas. Co można zrobić z takiego papieru możecie zobaczyć TU lub TU.

Nie wiem jeszcze do czego wykorzystam moje papiery ale były tak piękne, że nie mogłam się pohamować :)




Co mnie jeszcze urzekło? Domki - ozdoby drewniane. Słodziaki :) Zarówno te kolorowe jak i te szaro-bure :)

Piękne zeszyty oraz absolutnie rewelacyjny świecznik! On akurat nie był tani bo kosztował prawie 170 zł i go tam zostawiłam, ale siedzi mi w głowie. Pamiętacie posta o driftwood: http://lostintimepl.blogspot.com/2013/06/driftwood.html ? Ten świecznik jest właśnie taki, z "wypranego" drewna, naturalny i piękny.




Lampiony szklane oraz boskie lampy wiszące na świece. Jak ja żałuję, że nie mam domku letniego. Z pewnością bym taki lampion kupiła. Na balkonie nie mam nawet zadaszenia więc niestety nie byłoby gdzie go przyczepić, ale jak ktoś ma to polecam i już zazdroszczę :)
Przepiękne notatniki oprawione w cudowna miękką skórę po 30 zł! No i naczynko w mega odjechanych kolorach. Niestety nie do mnie, ale doceniam urodę.




Poduszka też mi nie pasuje, ale jest niesamowicie wykonana. Do stylu włoskiego, pełnego przepych jak znalazł. Kolory też prześliczne.




Sklepy w Warszawie są trzy: na Targówku, w Domach Centrum oraz w Blue City. Są również w innych miastach. Lista sklepów na stronie internetowej TK Maxx.

W TK Maxx nigdy nie wiemy na co trafimy. I to jest właśnie najfajniejsze :) Mi się już udało kupić zestaw świetnych noży czy kieliszki Riedel. Kupuję tam też niesamowite świece  Parks. Mam je w łazience, chociaż moje akurat kupiłam na Westwing. Pięknie pachną, lepiej niż wszelkie patyczki zapachowe. Już trzy lata stoją i łazienka zawsze pięknie pachnie.

Nie robiłam już zdjęć, ale w TK Maxx jest też niesamowity wybór akcesoriów kuchennych i łazienkowych, pościel, ręczniki czy koce. Zawsze jestem zachwycona tym co tam znajduję, ale dzisiaj jestem zachwycona wyjątkowo :)

Pozdrawiam Was serdecznie wieczorową porą słuchając chcąc nie chcąc kolejnego koncertu ze Stadionu Narodowego. Uroki jego bliskości.


8 komentarzy:

  1. ja w tk maxxie ostatnio kupiłam lustro w srebrnej ramie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tk Maxx należy bezsprzecznie do moich ulubionych sklepów. Przyznam, że ubrań nie lubię tam za bardzo kupować, bo nie mam tyle cierpliowści, ale dział domowy skradł już dawno moje serce. Moim dniem odwiedzin tego sklepu jest każdy poniedziałek. Chodzę tam zaraz po pracy i prawie nigdy nie wychodzę z pustymi rękami. 80% moich wnętrzarskich zakupów pochodzi właśnie z tego sklepu. Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam ten sklep za jakość i markę rzeczy w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo :) Nie jestem w stanie znaleźć nic w ubraniach ani tym bardziej w butach, za to wnętrzarsko..... rewelacja:))))

      Usuń
  3. Mój ulubiony sklep :). Mam taką zasadę kupowania: biorę co mi się spodoba (o ile fundusze pozwolą) z myślą, że jak nie będzie pasować, to zawsze mogę oddać. Oczywiście zawsze wszystko pasuje i nic nie oddaję ;). Kilka razy chodziłam obok czegoś, nie wzięłam a później było wykupione :).
    Nie wiem jak trafiłam na Twój blog, ale bardzo mi się podoba u Ciebie :).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się muszę bardzo hamować bo ciągle składam na większe meble... ale jest ciężko ;)))

      Usuń
  4. oj tk maxx-płacz mój portfelu;)
    zapraszam do siebie:
    http://mieszkalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie dostanę tę donice z tk maxx

    OdpowiedzUsuń
  6. welcome back friends. today below on our website and in this article we are going to talk about the my as you all are waiting for the
    tkmaxxcare.com*

    OdpowiedzUsuń