wtorek, 5 listopada 2013

Lniane zasłony

Mój ulubiony styl czyli belgijski (pisałam o nim TU) bazuje na naturalnych materiałach i kolorach.
A synonimem naturalności jest dla mnie len. Uwielbiam go w każdym wydaniu, oczywiście tak długo jak jest w naturalnych kolorach :)
Nie jest łatwo kupić jednak lniane zasłony w rozsądnej cenie. Wiem bo szukałam..i szukałam... i szukałam:) Ale jak mówią kto szuka ten znajdzie, a może wcale tak nie mówią:) Tak czy inaczej znalazłam. I chętnie podzielę się z Wami chętnie moimi doświadczeniami.

Najpierw inspiracje. Podobają mi się zasłony w bardzo naturalnych kolorach (wiem powtarzam się) i najbardziej lnianej fakturze, za długie i co za tym idzie ciągające się po podłodze.


















Co ciekawe, zasłony które znalazłam były mi odradzane przez wszystkie Panie z najbardziej renomowanych sklepów warszawskich jako "zbyt siermiężne". Podobno "takiego" lnu się na zasłony nie używa. No chyba, że mi się tak podoba. No więc właśnie przyznaję, że mi się tak podoba:) A zasłony kupiłam we francuskim sklepie. Tu mała próbka:



Sklep znalazłam przez Homebook - całkiem ciekawy pomysł na zgromadzenie inspiracji, architektów oraz wielu sklepów pod jednym adresem. Zasłony pochodzą z firmy AM.PM. ale sprzedawane były przez sklep La redoute. Niestety obecnie już ich nie ma w ofercie. Są jeszcze inne w dziale Outlet. Niemniej jednak sklep ten bardzo gorąco polecam, zwłaszcza szukającym lnu. Dodatkowo, obsługa była bardzo miła, a przesyłka przyszła w ciągu 2 dni.

I mówię Wam... nie ma domu bez zasłon:)





11 komentarzy:

  1. Te zasłony są super :)

    Pozdrawiam
    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się bardzo bardzo podobają :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma lepszych zasłon od lnianych!!!!!!!!!!!!!!

    http://forumwnetrzarskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma:):) Bardzo ładne macie zdjęcia na blogu:) pozdrawiamy Marta i Lidka ;)

      Usuń
  4. Muszę przyznać, że nie znałam tego stylu wcześniej. Naprawdę, dzięki tym zasłonom, bardzo ciekawie się prezentują Twoje okna. Wrocław to takie duże miasto, a wydaje mi się, że dotąd nie trafiłam na meble i dodatki w takim stylu. Ale może nie zwróciłam uwagi. Sama muszę bardziej zadbać o swoje okna, bo obecnie tylko zwykłe rolety mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Styl świetny, dla mnie najładniejsze są gotowe firanki które sa wykonywane własnoręcznie a nie maszynowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie dodatki to świetna opcja, robią idealny klimat w każdym pomieszczeniu. Warto tu może też zajrzeć sobie na http://slonko.eu w tym miejscu znajdziecie różnego rodzaju rolety, żaluzje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, witam i o zdrówko się pytam. =) Jednak na poważnie, to podoba mi się Twoja aranżacja pomieszczenia, a wybrane do niej zasłony są do wspaniale dopasowane. Jeszcze korzystając z okazji, by zaspokoić ciekawość, zapytam: z jakiego materiału są zrobione te zasłony okienne? W sieci nieco o tym jest (np. https://zaslony.warszawa.pl/), ale sam mam problem, by to ustalić. Pozdrawiam i życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mocne, piękne i ekologiczne zasłony z lnu. Też ich bardzo uwielbiam. Dobry zasłony lniane kupowałem w sklepie poduszka.com.pl https://www.poduszka.com.pl/zaslony-c-56.html

    OdpowiedzUsuń