czwartek, 26 września 2013

Nuta egzotyki na co dzień

Gdy na dworze plucha i temperatura spada w stopniu stwarzającym dyskomfort, zaczyna mi się marzyć wyprawa w jakieś egzotyczne i ciepłe części globu. Właśnie ten nastrój sprawił, że postanowiłam się dzisiaj odrobinę rozmarzyć.

Miejscem, które najbardziej do tej pory mnie zauroczyło, zarówno pod względem klimatu, architektury i dekoracji wnętrz, okazało się Bali. Miałam dużo szczęścia, bo właśnie na tej wyspie udało mi się wyjść za mąż :)

Zanim tam dotarłam zastanawiałam się z jakiego powodu od dawna tak wielu zachwycało się tym zakątkiem świata.... a teraz już wiem - idealny klimat przez cały rok, mnóstwo wszechogarniającej roślinności, domy otwarte na otaczającą naturę, wykorzystanie naturalnych materiałów i figur bóstw.... mogłabym tak wymieniać i wymieniać, ale nie ma sensu się rozpisywać, tylko zobaczyć jak można tam mieszkać.

Miłego oglądania :)   


W hotel Bali




https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj5WmO80tmoZCaSMcj9vieTw1u9K4_eGyymDSPX2yhr3HVPYvHMi8yGObaOqL4l4WaalLYhVv2xk7q0WL41ZfmfWEKFTuuMcmWR2vy8uxeaL3OuLfZvUtAEvyiQYEhjeLlcE-SKMv3FuP0/s1600/homes-in-bali.jpg



Ombak Putih - main villa at dusk




 
 



Ombak Putih - garden suite 3 dressing room






Villa Semarapura Bali 15







Bathroom
 Źródło: http://www.modernhometoday.com


Jest to moim zdaniem bezcenne źródło inspiracji, które można wykorzystać do projektów własnych wnętrz, aby zapewnić sobie nutkę egzotyki na co dzień. Życzę każdemu, aby mógł to zobaczyć na żywo. 
 
Nie wiem jak Wy, ale ja się zakochałam na zawsze!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz