niedziela, 9 grudnia 2012

Merry Christmas!

Nie da się ukryć...idą święta!:)

W każdym sklepie, na każdym blogu i każdej stronie internetowej.. widać! Idą święta:) No cóż .. mi też się udzieliło:) Bardzo mi się podobają wszystkie niestandardowe rozwiązania i nowoczesne ozdoby.. bardzo:) Tyle inspiracji jeszcze nigdy nie widziałam. Zbieram je pracowicie na pintereście ponieważ kilka pewnie wykorzystam:) http://pinterest.com/lostintimepl/christmas-decor/ 

Ale... pod warunkiem, że są obok a nie zamiast prawdziwej pięknie przystrojonej choinki. I nic nie poradzę, że dla mnie święta bez choinki sa jakieś niekompletne:(

A oto kilka choinek, które mi się bardzooooooo podobją:) Właściwie to nawet nie tylko o choinki chodzi ale całe świąteczne wnętrza...











http://www.wnetrza.webzine.pl/choinki-swiateczne/

I coś bardziej skandynawskiego:



2 komentarze:

  1. Piękne białe Święta, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ta pierwsza choinka jest moją inspiracją od kilku lat kiedy ją pierwszy raz zobaczyłam:) ale zapraszam jutro... świąteczna dekoracja stołu też zapowiada się całkiem ładnie:))

      Usuń